Salut començarà a contactar amb les persones que han de rebre la tercera dosi a partir de la setmana que ve

El Departament calcula que afectarà unes 15.000 persones

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Departament de Salut preveu començar a contactar amb les persones amb immunodepressió que han de rebre la tercera dosi de la vacuna contra la covid-19 a partir de la setmana que ve. El conseller Josep Maria Argimon ha dit que preveuen que es faci des dels hospitals, com ja es va fer amb altres dosis, i que calculen que afectarà unes 15.000 persones a tot Catalunya. La Comissió de Salut Pública va aprovar dimarts administrar una dosi addicional del vaccí a algunes persones en situació d’immunosupressió greu, que tenen un risc elevat de patir una resposta immune inadequada a la pauta convencional de vacunació.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal acull quatre concerts de talent emergent a l’Empordà Music Festival XS

La Bisbal d’Empordà va acollir divendres passat la versió reduïda de l’Empordà Music Festival. Aina Reig, Llini, Lecocq i Àuria Franch van actuar davant un públic nombrós. La jornada va donar visibilitat al talent emergent. L’entrada gratuïta va afavorir un ambient festiu i participatiu. La proposta també va reforçar l’oferta musical i cultural del municipi bisbalenc durant tota la tarda.

Altres notícies