23.5 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Shakira i Jennifer Lopez cantaran a la mitja part de la Super Bowl 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui s’ha donat a conèixer qui seran les encarregades de posar música a la Super Bowl, l’esdeveniment televisiu que aplega més espectadors als Estats Units i seran ni més ni menys que Shakira i Jennifer Lopez, dues artistes llatines, en un moment on aquesta música està a totes les llistes d’èxit.

La Super Bowl tindrà lloc el 2 de febrer i les dues artistes tindran els seus minuts de glòria per interpretar algunes de les seves cançons més populars, qui sap si amb algun altre convidat a sobre el camp. L’any passat els responsables de posar música van ser els Maroon 5 i al seu moment noms com Beyoncé, Lady Gaga o Justin Timberlake també van actuar-hi. Enguany la novetat és que no tindran 15 minuts seguits, sinó que podrien actuar en dues parts, a no sé que hi hagi canvis.

L’entrada Shakira i Jennifer Lopez cantaran a la mitja part de la Super Bowl 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies