Sol pel matí i paraigües al final del dia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arribem  a la part final de la setmana a l’espera de  que ens passi un front fred,  que ens portarà pluges entre aquest vespre i durant la propera matinada.  

De moment  avui el matí serà força assolellat i fred a primeres hores. Cap al migdia la temperatura màxima pujarà més que ahir però també aniran arribant les nuvolades que començaran a tapar el cel a la tarda, i al vespre ja es podrien produir els primers ruixats. El vent  de garbí també començarà a bufar amb força moderada a partir del migdia. 

Pel cap de setmana tindrem un temps primaveral amb ruixats de tardes, tant dissabte com diumenge al matí farà força bon temps (el matí de dissabte poder encara amb restes de les pluges de la nit anterior) però a les tardes creixeran nuvolades que poden anar localment acompanyades de tempesta. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Placebo celebraran 30 anys amb una gira especial que passarà per Barcelona

La banda britànica Placebo ha anunciat una gran gira internacional per celebrar el 30è aniversari del seu debut, publicat l’any 1996. El tour, que tindrà lloc entre setembre i desembre de 2026, posarà el focus en els seus inicis amb un repertori centrat en els discos “Placebo” i “Without You I’m Nothing”. El duet format

Altres notícies