insubmissió fiscal

Santa Cristina d’Aro tampoc cedirà els romanents de tresoreria a l’Administració general de l’estat

L’equip de Govern de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro, format per 6 regidors d’ERC i 3 de JxCat, ha decidit no adherir-se a l’acord signat el passat 4 d’agost pel Govern de l’Estat i la FEMP per “contribuir des dels municipis a desenvolupar una mobilitat sostenible, l’Agenda Urbana i polítiques de cures i suport a la cultura”.

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni tampoc donarà el seu romanent a l’Estat espanyol

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni no cedirà el seu romanent de tresoreria al govern espanyol.

L’Ajuntament de Palamós es nega a cedir els seus romanents de tresoreria a l’Estat

L'Ajuntament de Palamós ha fet públic que no cedirà els seus estalvis de tres milions d'euros a l'Estat. Així doncs, Palamós se suma a la llarga llista d'ajuntaments que han refusat la proposta del Govern espanyol i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP).

Últimes notícies

El Govern posa en marxa la campanya «FOC és FOC» per prevenir els incendis forestals abans de Sant Joan

La iniciativa vol conscienciar que una acció quotidiana, com encendre una cigarreta o una barbacoa, pot desencadenar un gran incendi. La campanya arriba en un context d'elevat risc coincidint amb la revetlla de Sant Joan.