Els Mossos d'Esquadra han desmantellat una plantació de marihuana a dins d'un pis del nucli urbà de Palamós. A l'habitatge, situat al carrer Ample, hi creixien unes 200 plantes.
El presumpte lladre hauria forçat els accessos, en un cas una porta i en l’altre una finestra, per colar-se dins l’immoble i sostreure diners en metàl·lic
Comissions Obreres (CCOO) va denunciar ahir la supressió de les unitats de trànsit a Sant Feliu de Guíxols, Olot, Montblanc, Mataró, Igualada i Móra d'Ebre.
Els suposats lladres tenen 18 i 22 anys, són veïns de Calonge i Palamós. Els dos homes han quedat detinguts per un robatori amb violència i intimidació en una casa de Bordils
La víctima era un operari que treballava a la C-31, i el conductor que l'ha embestit ha fugit, tot i que els Mossos d'Esquadra l'han detingut a l'Estartit amb l'ajuda de la policia local de Torroella de Montgrí
Es van dur a terme 23 entrades i registres, alguns d'ells a Palamós en un dispositiu que va acabar amb la detenció de 22 membres de l'organització i el desmantellament de 15 plantacions de marihuana, a més del decomís d'una gran quantitat de droga valorada aproximadament en un milió d'euros al mercat il·lícit i la intervenció de 63.000 euros en efectiu
Els robatoris a Palamós han augmentat en aquests últims quinze dies a tot el municipi, uns actes que ha obligat als Mossos i a la Policia Local a augmentar els controls, ara per ara s'ha detingut un dels lladres reincidents que ha quedat en llibertat en càrrecs
La iniciativa vol conscienciar que una acció quotidiana, com encendre una cigarreta o una barbacoa, pot desencadenar un gran incendi. La campanya arriba en un context d'elevat risc coincidint amb la revetlla de Sant Joan.