Tallen un pi de més de 140 anys d’història

Per tal d'acomiadar-lo i preservar-ne la memòria, s'ha organitzat un comiat popular i qui ho vulgui, es podrà emportar algun fragment de l'arbre caigut.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La imatge de la punta de la torre de Calella de Palafrugell, marcada per la silueta de 3 pins, serà de només dos, després que s’hagi decidit tallar un dels tres arbres que des de feia anys, no estava en bon estat de salut i segons els experts, podia haver caigut.

Tot i que les fulles del pi semblaven sanes, l’arbre estava molt debilitat, fet que va portar al propietari de l’Hotel la Torre, a demanar a l’Ajuntament de Palafrugell que autoritzés la seva tala, no sense abans guardar alguns «descendents» del pi desparegut, per tal que n’ocupin el seu lloc. Això sí, per tal que el paisatge torni a lluïr igual, es calcula que hauran de passar uns 140 anys, que és l’edat que tenia el pi ara tallat.

Per tal d’acomiadar-lo i preservar-ne la memòria, aquest dissabte es farà un comiat popular i qui ho vulgui, es podrà emportar algun fragment de l’arbre caigut.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Govern ordena el tancament definitiu de la via ferrada de la Cala del Molí abans de final d’any

La decisió arriba per protegir el corb marí emplomallat, una espècie vulnerable. La infraestructura podrà continuar oberta durant l'estiu i la tardor, però l'Ajuntament l'haurà de desmantellar abans que acabi l'any.

Altres notícies