Taylor Swift suma un nou rècord als Estats Units gràcies a “Folklore”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nou disc de Taylor Swift “Folklore” és número 1 aquesta setmana als Estats Units (així com ho va ser al Regne Unit) amb unes xifres superiors a les 846.000 còpies venudes, fet que la situen com el disc més venut de l’any als Estats Units i el seu setè número 1 directe a la llista.

Amb aquestes dades es converteix en l’artista femenina que més números 1 directes ha assolit i supera a Beyoncé, Lady Gaga, Madonna i Britney Spears que estan empatades amb 6. A nivell global el líder continua sent Jay-Z amb 14 números 1 directes.

D’aquestes 846.000 unitats, 615.000 corresponen a còpies físiques, 218.000 a l’streaming i la resta a tracks equivalents.

El disc ha obtingut crítiques molt positives de la majoria de mitjans, tot i que a la nostra redactora Patri López no li va acabar de fer el pes. Pots llegir la seva crítica aquí.



L’entrada Taylor Swift suma un nou rècord als Estats Units gràcies a “Folklore” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Joan Dausà arrenca la gira “Immotals” a Girona amb entrades exhaurides

Joan Dausà dona el tret de sortida a la gira “Immotals” aquest dissabte al Festival Strenes de Girona, amb un concert al Pavelló de Fontajau que ja ha exhaurit totes les entrades. Després de dos anys sense oferir concerts de gran format, l’artista torna als escenaris amb una nova gira on presentarà el seu últim

Altres notícies