El temps 22-11-2016

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 22-11-2016
Loading
/

Avui dimarts tenim una jornada de nou marcada per les precipitacions que cauran de manera intermitent més al matí que a la tarda, no esperem que descarreguin grans quantitats però si alerta amb el vent que segueix bufant i amb l’onatge que tenim al mar.

Temperatures entre els 19º de màxima i els 14º de mínima

De cares al dimecres de nou pertorbació bastant activa que ens deixarà més ruixats i aquests si que poden ser intensos, també baixada de les temperatures. Dijous i divendres, sembla que hi haurà una petita treva.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Prop de 300 persones participen en la 9a Caminada per la Igualtat

L’activitat, ajornada pel mal temps, forma part dels actes del Dia Internacional de les Dones. La ruta ha recorregut diversos municipis amb activitats i lectura de manifest.

Altres notícies