Temps inestable, pluges i tempestes a la tarda

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner maxilostetic

Avui se’ns presenta una jornada meteorològicament inestable, el cel estarà entre mig ennuvolat i totalment tapat de cares a la tarda.

Es poden produir precipitacions en qualsevol moment del dia però seran molt probables a partir del migdia i durant la tarda fins a la nit.

Les pluges es produiran localment en forma de tempesta i en moments de xàfec intens no es descarta que ho pugui fer acompanyada de calamarsa. En aquest sentit hi ha activat un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluja al Baix Empordà. S’espera que les precipitacions vagin minvant cap a la nit.

Fins a migdia dominarà el vent de component sud però a la tarda entrarà tramuntana que pot bufar amb  ratxes fortes durant la nit i matinada, fent baixar la humitat ambiental de cares a divendres.

Les temperatures baixen lleugerament i oscil·laran entre 20ºC i 29ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner maxilostetic

Els reptes del nou curs polític

Tenim molts reptes que ens enfronten a nivell global, però en  destaco tres que de ben segur estan entre...
- Publicitat -
banner maxilostetic

Altres notícies