Temps molt estable amb Sol i ambient suau al migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Situació meteorològica monòtona sense canvis per avui i els propers dies.

El temps anticiclònic amb jornades majoritàriament assolellades i temperatures molt suaus al migdia, continuarà avui i durant el cap de setmana.

Només notarem una mica de fred degut a la radiació nocturna a primera hora  i a la nit, amb 3ºC de mínima a l’interior del Baix Empordà, però durant les hores centrals del dia la temperatura tornarà a enfilar-se fins els 18ºC.

Demà baixa una mica la temperatura màxima amb valors de 15 a 17ºC però continuarem amb gran estabilitat atmosfèrica i domini del Sol.

- Publicitat -
- Publicitat -

Evacuen 165 passatgers d’un tren de l’R11 aturat després que li caigués un arbre a sobre a Sant Jordi Desvalls

El succés no ha causat ferits i els usuaris han estat acompanyats per Bombers i Mossos fins a un pas a nivell pròxim.

Altres notícies