Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

12 C
Pals
Divendres, 23 maig 2025
- Publicitat -

Tipus d’interès

Supermatí - opinió
Supermatí - opinió
Tipus d'interès
Loading
/

Eslògans tan atractius com “Parlem?”, “Així de facil” o “Escoltar, parlar,
fer” encapçalen les campanyes de diferents bancs amb la finalitat de
voler fer-nos creure que ens tractaran de forma personal, propera,
individual, amb diàleg i compromís. Molt lluny trobem la realitat, però
molt i molt lluny, perquè t’escoltin, et parlin i facin, necessites carregar-te
de paciència i de temps. Horaris cada cop més reduïts, cues matutines
que no saps quina durada tindran, i si no tens cita prèvia per qualsevol
problema que puguis tenir sempre et pots espavilar tu mateix amb
l’aplicació, el caixer o la màquina que et contesta darrera el telèfon
abans no et passen amb un operador. Els que tenim una mitjana edat no
ens queda més que espavilar, però… i la gent gran? Perquè per ells no
és “Així de fàcil”, una gestió que per un professional pot ser un senzill
tràmit per ells pot ser un mal de cap, un sentir-se perdut i desatès. És
evident que les entitats bancàries (no la persona que com a treballador
també pateix les conseqüències del sistema) no tenen cap interès en
les persones, l’únic interès per ells és el que suma beneficis.

Temps de lectura: < 1 minut

Més àudios