14.1 C
Pals
Dissabte, 25 gener 2025
- Publicitat -

Torna amb novetats la campanya “Pals i la cuina de l’arròs”

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Mercat del Lleó de Girona ha acollit la presentació de la XXIV Promoció Gastronòmica Pals i la Cuina de l’arròs. A l’acte, l’alcaldessa Sílvia Monar ha fet una crida a la participació animant a tots els veïns i veïnes de Pals i visitants a gaudir d’aquest projecte “que ja s’ha convertit en un referent gastronòmic i culinari al territori” i “una plataforma única per donar-nos a conèixer com a poble”.

Novetats a l’edició d’enguany

Per a l’edició d’enguany, l’Ajuntament presenta la primera edició de la Mostra Divulgativa de l’Arròs de Pals. El cap de setmana del 8 i 9 d’abril, la vila acollirà una mostra de degustacions, tallers, conferències, exposicions i diverses propostes vinculades, totes elles, amb el món de l’arròs. La campanya es complementarà amb diferents accions enfocades a la difusió del món de l’arròs, entre les quals destaquen visites guiades temàtiques basades en la història i tradicions que envolten el món de l’arròs, cursets de cuina, mercats de productes de la terra, conferències, tallers de manualitats amb espigues d’arròs, etc.

L’acte públic d’inauguració ha anat a càrrec de l’alcaldessa i regidora de l’àrea de Turisme de l’Ajuntament de Pals, Sílvia Monar; Josep Clausell, del Molí de Pals; Albert Grassot, de l’Estany de Pals; i Joan Carles Sánchez, com a representant dels 17 restaurants que enguany participen de la campanya.

 

Cliqueu aquí per a més informació sobre la campanya

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

En Grabu estarà ”Girando por salas” de Febrer a Maig

L’artista català Arnau Grabolosa, conegut com a Grabu, arrenca la seva nova gira dins del programa ”Girando por salas”. La gira d’en Grabu, dins del programa GPS, recorrerà tota Espanya. El primer concert del programa és el 14 de febrer a Madrid. A partir d’aquí, s’allargarà fins al mes de maig, passant per ciutats com Barcelona, Saragossa

Altres notícies