9.3 C
Pals
Dimarts, 24 febrer 2026

Torna el Sol amb ambient de tardor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de les pluges abundants podem concloure que a la nostra comarca ha estat en general un episodi beneficiós. Tenim registres de 140mm a La Bisbal d’Empordà, 187.5mm a Torroella, 157.4mm a La Tallada o 152.7mm a Verges.

Avui el cel serà seré o amb pocs núvols. Anirem clarament cap a  la millora i el sol lluirà cada vegada una mica més, tot amb el permís dels núvols.

Per aquest motiu hem d’esperar que això faci pujar les temperatures al migdia amb màximes d’entre els 20-22ºC, tot i que vindrem de mínimes que baixaran dels 10ºC

Un dijous de calma, després de la tempesta!

Informació facilitada per Marc Vilà

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El CAP de Palafrugell transforma les sales d’espera en espais actius de salut

El programa inclou llibres, exposicions i un espai verd, i ha estat reconegut com un dels deu projectes d’excel·lència en una convocatòria d’ajuts en l’àmbit de l’atenció primària.

Altres notícies