19.3 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

Tres detinguts per robar en supermercats de la Bisbal d’Empordà

Van enxampar els lladres sortint d'un dels establiments i al maleter del cotxe hi van trobar el botí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes i una dona, d’entre 24 i 52 anys per tres robatoris en botigues de la Bisbal d’Empordà. Els fets es remunten al 14 de maig cap a tres quarts de deu del matí quan la policia va saber que una persona havia robat productes d’un supermercat del carrer Aigüeta. Quan els agents hi van arribar, van saber que la persona en qüestió havia pujat a un cotxe on hi havia dos ocupants més que l’esperaven fora i que havien fugit en direcció Girona. Amb la descripció facilitada, van iniciar la recerca i una patrulla els va localitzar a pocs metres d’un altre establiment de la mateixa zona.

En aquesta ocasió, també van veure que hi pujava una persona que sortia del supermercat i marxava direcció Palafrugell.

La policia va interceptar el vehicle i després d’identificar-los, va escorcollar els tres ocupants, as que va localitzar unes tisores que haurien utilitzat per retirar els dispositius d’alarma dels productes. Un dels homes, a més, duia una malla de ciclista sota la roba per ocultar els objectes robats.

Al maleter del cotxe, hi van trobar múltiples objectes sense que els ocupants en poguessin justificar la procedència. Els mosso van saber que els havien sostret de tres establiments comercials de la zona. Davant de les evidències, els van detenir a tots tres.

Els arrestats, amb antecedents, van quedar en llibertat després de declarar a dependències policials amb l’obligatorietat de comparèixer davant del jutge quan siguin requerits.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies