28.6 C
Pals
Diumenge, 22 juny 2025
- Publicitat -

Ullà es connecta a l’aigua de Torroella

Aquesta aigua continua sense ser potable: no es pot beure ni cuinar amb ella, però sí dutxar-se, rentar la roba o els estris de cuina

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament d’Ullà ha comunicat que des d’avui, de manera temporal, es connecta a l’aigua de Torroella de Montgrí. Aquesta és una decisió que han adoptat conjuntament l’alcalde d’Ullà, Josep López, i el batlle torroellenc, Jordi Colomí.

Aquesta aigua, per tant, arriba de Torroella, però continua sense ser potable. Els danys causats per les inundacions a la plata potabilitzadora impedeixen garantir la qualitat de l’aigua. En aquest sentit, el consistori torroellenc va explicar a través d’un comunicat de SOREA que l’aigua es pot fer servir per dutxar-se, rentar la roba o netejar els estris de cuina, però es desaconsella beure-la o usar-la per cuinar.

Segons un comunicat de l’Ajuntament d’Ullà, operaris de SOREA continuen treballant per solucionar els problemes a la planta potabilitzadora. Aquesta matinada han estat treballant fins pràcticament les 5.

Des d’Ullà, han volgut agrair “la bona predisposició del poble de Torroella” al compartir l’aigua.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una nit històrica a l’ÍTACA: Oques Grasses omplen l’Estartit amb un concert davant 12.000 persones

El Festival ÍTACA va viure aquest dissabte una de les nits més memorables de la seva trajectòria. La platja Gran de l’Estartit es va convertir en un autèntic clam col·lectiu amb la presència de 12.000 persones, en la vetllada més multitudinària que ha acollit mai el certamen. L’aforament, ampliat davant l’enorme expectació generada per la

Altres notícies