28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Vandalitzen un mural de l’escola pública de Pals

L'any 2021 aquest mateix mural ja va patir un atac per part d'uns desconeguts que van actuar de nit

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El mural que des de fa cinc anys cobria un dels murs que delimita l’Escola Quermany, de Pals, ja és història, després que aquesta nit uns desconeguts l’hagin vandalitzat.

El mural, que es va crear l’any 2017 reivindicava el model d’immersió de l’escola catalana després que el Govern espanyol de l’època modifiqués la llei d’educació amb la intenció d’acabar amb la immersió lingüística.

Mural de l'escola Quermany, de Pals, creat el 2017
Mural de l’escola Quermany, de Pals, creat el 2017

L’any 2021 aquest mateix mural ja va patir un atac per part d’uns desconeguts que van actuar de nit, tal i com ho recull el portal ultra espanyolista, som a temps.

Informació en elaboració

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies