Viatges Capitals: París

Coneix les destinacions més especials de París amb Viatges Capitals i descobreix la història de la Torre Eiffel que havia de construir-se a Barcelona però l'arquitecte no ho va aconseguir

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Viatges Capitals: París
Loading
/

Al Matí Capital hem viatjat fins a la capital francesa per conèixer tot allò que es pot visitar. Com cada setmana a Viatges Capitals hem descobert una nova destinació per passar-hi alguns dies i saber tot allò que s’ha de conèixer.

Escolta la secció d’avui si vols descobrir la història de la Torre Eiffel i el projecte fallit de Gustave Eiffel d’instal·lar la Torre Eiffel a Barcelona abans de fer-ho a París. Després de l’incendi de Notre-Dame, a Viatges Capitals hem explicat quina és la situació actual de la Catedral ara mateix i el perímetre de seguretat que té ara mateix l’edifici.

I si tens gana i vols saber què pots i on pots menjar per París, també hem explicat amb una mica d’humor quins són els millors àpats parisencs. Això sí, amb especial menció a Gusteau’s, el restaurant de la pel·lícula d’animació de Disney i Pixar, Ratatouille.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Placebo celebraran 30 anys amb una gira especial que passarà per Barcelona

La banda britànica Placebo ha anunciat una gran gira internacional per celebrar el 30è aniversari del seu debut, publicat l’any 1996. El tour, que tindrà lloc entre setembre i desembre de 2026, posarà el focus en els seus inicis amb un repertori centrat en els discos “Placebo” i “Without You I’m Nothing”. El duet format

Altres notícies