Xavier Guitart. Nou delegat de la Generalitat a les comarques de Girona a, TARDA CAPITAL

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

 

El nou delegat territorial de la Generalitat i alcalde de Camprodon, Xavier Guitart en una entrevista a,TARDA CAPITAL, ha destacat la falta d’inversions en infraestuctures a les comarques gironines, tant pel què fa a la Generalitat com el govern central. Guitart diu que la Generalitat té com objectiu revertir aquesta situació. Tot i això, no ha volgut comprometre’s en obres ni terminis.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies