19.8 C
Pals
Dimarts, 4 novembre 2025
- Publicitat -

7.000 persones gaudeixen de la V Cantada d’Havaneres i Boleros de Sant Antoni

La cantada també ha volgut retre homenatge a Josep Bastons, compositor i fundador de Peix Fregit

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cinquena edició de la Cantada d’Havaneres i Boleros de Sant Antoni ha aplegat unes 7.000 persones durant les dues nits de concerts. Enguany, un dels fets més destacats ha estat l’homenatge a Josep Bastons, compositor i fundador de Peix Fregit.

Aquest ha tingut lloc la primera nit i ha comptat amb les actuacions de Port Bo, Indira Ferrer i Gina Espolet, sota la direcció d’Antoni Mas. Un espectacle titulat “L’home de la guitarra” al qual també hi ha assistit el mateix Bastons, qui amb 92 anys s’ha animat a pujar a l’escenari a interpretar algun dels boleros.

En la segona nit, els assistents i les assistentes han gaudit un repertori molt ampli i divers a càrrec de Peix Fregit, Arjau i Neus Mar. Així, l’Espigó de l’Amistat i bona part del passeig Josep Mundet han quedat plens de gom a gom.

D’aquesta manera, per tercer any consecutiu, l’Ajuntament del municipi ha assolit celebrar dues nits de música, essent la primera cantada on es fa de les comarques gironines i la segona de tot el territori català.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palafrugell activa una inversió de més de 12 milions d’euros per transformar el municipi

L’Ajuntament de Palafrugell està executant una de les inversions urbanes més grans de la seva història, amb més de...

Altres notícies