El begurenc Francisco Cobos guanya el concurs de fotografia “Josep Carreras”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El begurenc Francisco Cobos ha guanyat el primer premi de la dotzena edició del concurs de fotografia “Josep Carreras” de Begur. Cobos ha guanyat el premi de 300 euros amb l’obra “From Begur to heaven”.

D’altra banda, el premi local s’ha atorgat a la begurenca Anna Cerrato, amb ala imatge “Senyals”.

Aquestes fotografies es podran veure fins al 25 de novembre a la sala d’exposicions del centre cultural Escoles Velles. Aquest concurs porta el nom del fotògraf de Begur per excel·lència, Josep Carreras.

- Publicitat -
- Publicitat -

Francesc Xavier Gironès és el nou gerent del Consell Comarcal del Baix Empordà

El ple del Consell Comarcal del Baix Empordà ha aprovat una quinzena d'acords per millorar els serveis públics. Entre les mesures destaca el nomenament del nou gerent de la institució, la continuïtat dels serveis per a persones amb discapacitat, la renovació de convenis amb ajuntaments de la comarca i l'actualització d'eines de gestió administrativa.

Altres notícies