23.7 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Continua l’estabilitat i la temperatura suau al migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui serà una jornada molt semblant a la d’ahir amb temps tranquil. 

El Sol tornarà a ser el protagonista, malgrat la presència d’alguns núvols alts i mitjos durant el matí. Com ja va passar ahir l’ambient al migdia serà molt suau per l’època de l’any amb valors de temperatura màxima que poden tornar a superar els 20 ºC.

L’amplitud tèrmica serà força gran amb una mínima que es situarà entre els 5 ºC i els 6 ºC  

Demà la temperatura serà més baixa degut a un lleuger augment de la nuvolositat i bancs de boires i boirines que ens acompanyaran des del matí.

- Publicitat -
- Publicitat -

All Time Low actuarà a Barcelona amb Four Year Strong i Mayday Parade

All Time Low anuncien gira europea amb una parada el 15 de febrer de 2026 a la sala Razzmatazz de Barcelona. En aquest concert estaran acompanyats de Mayday Parade i Four Year Strong. La gira servirà per presentar el seu desè disc “Everyone’s talking!” que es posarà a la venda el 17 d’octubre. Les entrades

Altres notícies