6.2 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

Detingut el pressumpte autor de cinc robatoris amb força a Torroella, Pals i Verges

El lladre escalava les façanes i entrava pels balcons i finestres als pisos, d'on s'enduia objectes poc pesats

Anna Pujol
Anna Pujol
Redactora de Ràdio Capital
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de la Bisbal d’Empordà han detingut el pressumpte autor de cinc robatoris amb força a l’interior de domicili i dos delictes de furt als municipis de Torroella de Montgrí, Pals i Verges. Es tracta d’un jove de 19 anys i nacionalitat marroquina, veí d’Ullà.

La policia ha estat investigant els robatoris des de principis del mes d’octubre, després que les víctimes denunciessin els fets. En tots els casos, el lladre escalava per la façana de l’edifici i hi entrava per les finestres o els balcons. Generalment s’enduia objectes de valor fàcils de transportar, com telèfons mòbils, joies, ordinadors o eines de treball.

Quatre dels robatoris van tenir lloc entre el 6 i el 7 d’octubre, i en dos dels casos, l’individu va ser sorprès pels propietaris i va fugir sense endur-se res. El cinquè robatori i els furts van tenir lloc durant el 29 de setembre a Pals, on un veí va sorprendre el lladre dins de casa seva, que també va aconseguir escapar-se.

El jove detingut té antecedents per robatori i el jutjat d’instrucció ha decretat la seva llibertat amb càrrecs. Pràcticament tots els objectes sostrets han estat tornats als seus propietaris.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Oreja de Van Gogh estrenarà nova cançó la nit de Cap d’Any

La Oreja de Van Gogh desvelarà nova música la nit del 31 de desembre a La 1, just abans de les Campanades. Serà la primera cançó del grup basc després de la sortida de Leire Martínez i el retorn d’Amaia Montero com a vocalista principal, un retrobament molt esperat que posa fi a gairebé 18

Altres notícies