Detingut el pressumpte autor de cinc robatoris amb força a Torroella, Pals i Verges

El lladre escalava les façanes i entrava pels balcons i finestres als pisos, d'on s'enduia objectes poc pesats

Anna Pujol
Anna Pujol
Redactora de Ràdio Capital
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de la Bisbal d’Empordà han detingut el pressumpte autor de cinc robatoris amb força a l’interior de domicili i dos delictes de furt als municipis de Torroella de Montgrí, Pals i Verges. Es tracta d’un jove de 19 anys i nacionalitat marroquina, veí d’Ullà.

La policia ha estat investigant els robatoris des de principis del mes d’octubre, després que les víctimes denunciessin els fets. En tots els casos, el lladre escalava per la façana de l’edifici i hi entrava per les finestres o els balcons. Generalment s’enduia objectes de valor fàcils de transportar, com telèfons mòbils, joies, ordinadors o eines de treball.

Quatre dels robatoris van tenir lloc entre el 6 i el 7 d’octubre, i en dos dels casos, l’individu va ser sorprès pels propietaris i va fugir sense endur-se res. El cinquè robatori i els furts van tenir lloc durant el 29 de setembre a Pals, on un veí va sorprendre el lladre dins de casa seva, que també va aconseguir escapar-se.

El jove detingut té antecedents per robatori i el jutjat d’instrucció ha decretat la seva llibertat amb càrrecs. Pràcticament tots els objectes sostrets han estat tornats als seus propietaris.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies