Detingut un conductor que gairebé triplicava el màxim d’alcohol permès

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner eram 3

Els Mossos d’Esquadra han detingut un conductor a Calonge per donar un resultat positiu de 0,71 mg d’alcohol per litre d’aire expirat, una taxa penal gairebé tres vegades més de la permesa que és 0,25 mg/l. Els fets van succeir aquest diumenge a la carretera C-31, on els agents estaven fent un control de drogues i alcohol.

Cap a tres quarts de quatre de la matinada els mossos van aturar un vehicle i van veure que el conductor podria anar sota els efectes de les begudes alcohòliques. En fer la prova d’alcohol, els agents van comprovar que l’home va donar un resultat positiu de 0,71 mg d’alcohol per litre d’aire expirat.

Els mossos van immobilitzar el vehicle i van detenir el conductor, un veí de Vall-llobrega de 28 anys. El detingut va quedar en llibertat després de declarar en dependències policials i haurà de comparèixer al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols quan sigui requerit.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -

Altres notícies