22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Divendres gèlid i recuperació de la temperatura el cap de setmana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Acabem la setmana amb un ambient gèlid i encara ventós.

Dia assolellat on la temperatura tornarà a ser molt baixa amb un valor màxima al voltant dels 10 ºC i una mínima propera als 0 ºC.

El vent de component nord també ens acompanyarà un dia més, fent augmentar la sensació de fred, però anirà perdent una mica intensitat al llarg del dia. 

A la façana costanera continuen vigents els avisos per perill d’onades que poder superar els 3 m d’alçada. 

Demà també serà un dia fred però deixarà de bufar la tramuntana i la temperatura màxima començarà a recuperar-se. Diumenge el cel estarà una mica més enteranyinat i la temperatura pujarà notablement.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies