18.7 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Domini de l’ambient pre-estiuenc

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una jornada més parlem de temps majoritàriament assolellat amb temperatures a la banda alta del termòmetre. Avui es podran repetir els 29 ºC que es van enregistrar ahir a La Bisbal d’Empordà, o els 26 ºC a la zona costanera. 

També persisteix el flux de garbí en general amb força feble o alguna ratxa moderada entre migdia i la tarda. 

Demà el Sol continuarà imposant-se però a partir de la tarda ja poden créixer nuvolades amb l’arribada d’un petit front que ens creuarà entre dimecres al vespre i dijous, el que ens portarà un descens de la temperatura. 

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies