10.9 C
Pals
Dissabte, 8 novembre 2025
- Publicitat -

El Palafrugell vol recuperar-se de l’aturada

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’OK Lliga es va aturar durant 3 setmanes fins el cap de setmana passat, on el Palafrugell va perdre 4 a 5 davant el Lloret dissabte dia 3 de març. Però ara el Palafrugell vol refer-se d’aquesta derrota després de l’aturada, la número 16 en 21 partits a la primera divisió, i aconseguir la quarta victòria de la temporada.

Intentará fer-ho aquest dissabte dia 10 a Igualada davant l’equip local, que són novens a la classificació de 16 equips. La realitat és que el Palafrugell té difícil aconseguir un segon any a la màxima categoria perquè és el penúltim (15è) de la competició. Tot i que té els mateixos punts (11) que el seu rival més pròxim, l’Arenys de Munt, la zona del descens la té ja a 10 punts com a mínim, ja que la tretzena plaça de la salvació l’ocupa de moment el Club Pati Vic amb 21 punts.

Com a mínim, aquest cap de setmana i la resta de partits que queden de l’OK Lliga, el Palafrugell ha d’aspirar a guanyar els màxims enfrontaments possibles per intentar salvar-se o si més no, donar una imatge que concordi amb la qualitat de l’equip que aquesta temporada de debut li està costant demostrar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Kendrick Lamar lidera les nominacions dels Grammy 2026 amb nou candidatures

La 68a edició dels Premis Grammy se celebrarà el diumenge 1 de febrer de 2026 al Crypto.com Arena de Los Angeles. La cerimònia, coneguda com “La Nit més gran de la música”, s’emetrà en directe per CBS i es podrà veure també a Paramount+. El raper californià Kendrick Lamar és el gran protagonista d’aquesta edició

Altres notícies