10.9 C
Pals
Diumenge, 18 gener 2026

El restaurant Entre dos Móns de Palamós se suma al col·lectiu La Cuina de l’Empordanet

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El restaurant Entre dos Móns de Palamós s’ha unit al col·lectiu gastronòmic La Cuina de l’Empordanet, que reuneix diversos establiments de referència a la comarca.

Aquest restaurant està liderat per Mila Acosta, xef nascuda a Lima, i Roger Cama, pastisser originari de Palafrugell. Acosta compta amb experiència en restaurants reconeguts com Via Veneto, Gaig, Lasarte i Dos Cielos. Per la seva banda, Cama ha treballat en establiments destacats com Casamar, Neichel, i el londinenc Pollen Street Social.

El nom del restaurant, Entre dos Móns, simbolitza la fusió de les cultures peruana i catalana. Aquesta filosofia es reflecteix en una cuina elaborada amb tècniques tradicionals, que recupera aromes i records d’infància. Els plats es preparen amb productes de proximitat i temporada, treballant colze a colze amb productors locals i petites bodegues.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els pescadors catalans faran vaga el 19 de gener contra les noves mesures administratives europees

Els pescadors protesten per les noves mesures europees, que consideren desconnectades de la realitat. Denuncien que la normativa obliga a comunicar les captures abans de sortir a la mar i alerten que la flota s’ha reduït a la meitat.

Altres notícies