Inici de setmana amb variabilitat al cel

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comença la setmana amb vent encalmat, sobretot respecte el que vam tenir el passat dissabte, i un estat de cel que anirà canviant aquest matí. Passarem d’un inici de dia amb més sol, a intervals de núvols que seran més abundants entre migmatí i migdia.  Es pot escapar alguna gota cap a migdia o com a molt algun petit ruixat d’abast local, que també es podria repetir entre la propera nit i matí de dimarts.

L’ambient serà fred de tardor amb una temperatura mínima al voltant dels 6-8 ºC i una màxima de fins a 21 ºC.

Demà tot i que el dia començarà amb cel parcialment cobert i risc d’alguna gota, en general s’obrirà el cel i el temps assolellat guanyarà protagonisme la resta de jornada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Jordi Musical omplirà l’Antiga Fàbrica Estrella Damm amb una marató de concerts el 23 d’abril

Barcelona tornarà a celebrar el Sant Jordi amb música en directe gràcies a una nova edició del Sant Jordi Musical, que tindrà lloc el pròxim 23 d’abril a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm. La proposta presenta una jornada intensiva de concerts des del migdia fins al vespre amb un cartell ampli i divers que combina grans

Altres notícies