19.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Inici de setmana amb variabilitat al cel

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comença la setmana amb vent encalmat, sobretot respecte el que vam tenir el passat dissabte, i un estat de cel que anirà canviant aquest matí. Passarem d’un inici de dia amb més sol, a intervals de núvols que seran més abundants entre migmatí i migdia.  Es pot escapar alguna gota cap a migdia o com a molt algun petit ruixat d’abast local, que també es podria repetir entre la propera nit i matí de dimarts.

L’ambient serà fred de tardor amb una temperatura mínima al voltant dels 6-8 ºC i una màxima de fins a 21 ºC.

Demà tot i que el dia començarà amb cel parcialment cobert i risc d’alguna gota, en general s’obrirà el cel i el temps assolellat guanyarà protagonisme la resta de jornada.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies