Inici de setmana assolellat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La setmana comença amb temps majoritàriament assolellat. Pel que fa a la temperatura l’ambient és fred a primera hora, valors mínims de 0 a 3ºC i la màxima fregarà els 20 ºC al migdia amb un ambient més suau.

Tot i que no serà un dia ventós, de cara al vespre i nit a la façana litoral es notarà vent de component nord, que provocarà una mica d’alteració marítima, amb maregassa i onades que poden superar els 2.5 m segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya.

Demà i la resta de setmana, en general predominarà l’ambient assolellat o en tot cas una mica enteranyinat i, per tant, continuarem amb la dinàmica de sequera i manca de precipitacions.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner maxilostetic

Mushka torna a l’estudi i dona pistes sobre nova música

Després d’un any més discret en l’àmbit musical, Mushka ha tornat a posar-se davant dels micròfons. La cantant ha revelat a través de les xarxes socials que ha passat onze dies treballant en música nova, en una sessió d’estudi que ha reunit diversos noms destacats de l’escena catalana. Irma Farelo ha compartit una fotografia amb
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Altres notícies