27 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

El Ter es desborda a Verges

El riu Ter s'ha desbordat a l'alçada de Verges i ha arribat a la mota, per on es canalitza

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Efectes debastadors del temporal Glòria al Baix Empordà. El riu Ter s’ha desbordat a l’alçada de Verges i ha arribat a la mota, per on es canalitza. I ara el perill és que el cabal encara creixi més, i això obligui a desallotjar la població més propera a la mota. La carretera entre Parlavà i Verges està tallada. L’Ajuntament descarta haver de desallotjar tot el municipi.

Les pròximes hores poden ser perilloses perquè se sumi l’aigua de la pluja amb la que baixi del desembassament que es farà. Des de l’Ajuntament estan en contacte amb l’Agència Catalana de l’aigua per saber si cal desallotjar els veïns que es puguin veure afectats per l’arribada de l’aigua al nucli.

L’alcalde Ignasi Sabater ha explicat a Ràdio Capital que és la primera vegada a la història que l’aigua traspassa fins la mota.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà reuneix nou municipis ceramistes en la cloenda del projecte Ceramitur

El Terracotta Museu de la Bisbal d’Empordà ha acollit, els dies 17 i 18 de setembre, les jornades de...

Altres notícies