27 C
Pals
Dilluns, 14 juliol 2025
- Publicitat -

Guille Milkyway (La Casa Azul): “No descarto fer reggaeton”

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui hem conversat amb en Guille Milkyway de La Casa Azul per parlar del disc La Gran Esfera, que ha arribat després de 8 anys sense cap disc del grup, tot i que sí que hem pogut escoltar alguna peça entre tanta espera.

Hem parlat de la música actual com del fenomen del reggaeton i hem decidit que “No descarto fer reggaeton” podria ser un bon titular per l’entrevista, tot i que hi ha hagut altres moments destacables, com quan hem parlat dels directes, del so del grup o dels projectes de futur del grup, on ens ha avançat que després de l’estiu tindrem nova música.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detenen a Pals un home de 43 anys buscat per terrorisme a Rússia

El cas ha passat a mans de l’Audiència Nacional, que decidirà si s’executa l’extradició.

Altres notícies