10.4 C
Pals
Diumenge, 18 gener 2026

H.E.R. s’endú l’Oscar a la millor cançó amb ‘Fight for You’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

H.E.R. està tenint un 2021 d’allò més bo i si fa algunes setmanes s’emportava el Grammy a la millor cançó de l’any per ‘I can’t breathe‘, ara s’hi ha de sumar el premi més important de la indústria del cinema, l’Oscar a la millor cançó, que ha aconseguit gràcies a ‘Fight for you’, una de les cançons de la banda sonora de ” Judas And The Black Messiah”.

H.E.R. s’ha imposat a la italiana Laura Pausini, Celeste, Leslie Odom Jr i Molly Sandén.

En l’apartat de millor banda sonora el duet format per Atticus Ross i Trent Reznor han aconseguit l’Oscar gràcies a la pel·lícula d’animació “Soul”.

Abans de la cerimònia s’havien enregistrat les actuacions musicals de les cançons nominades, on Laura Pausini i H.E.R. van emocionar amb les seves respectives propostes.

L’entrada H.E.R. s’endú l’Oscar a la millor cançó amb ‘Fight for You’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els pescadors catalans faran vaga el 19 de gener contra les noves mesures administratives europees

Els pescadors protesten per les noves mesures europees, que consideren desconnectades de la realitat. Denuncien que la normativa obliga a comunicar les captures abans de sortir a la mar i alerten que la flota s’ha reduït a la meitat.

Altres notícies