23.5 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

L’abans i el després: els efectes del temporal del març a la costa empordanesa

L’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya ha publicat en un visor les fotografies aèries del litoral català després del temporal dels dies 1 i 2 de març

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) ha publicat en un visor les fotografies aèries del litoral català després del temporal dels dies 1 i 2 de març, que va provocar afectacions generalitzades en aquest tram de la costa, i també al Baix Empordà.

En aquest visor es poden comparar en detall les imatges d’abans i de després del temporal a les platges del Baix Empordà. S’observa clarament com la línia de la platja s’endarrereix diversos metres.

Gola del Ter

L’Estartit

Sant Feliu de Guíxols

Platja d’Aro

Palamós

Platja de Castell

Calella de Palafrugell

Platja de Pals

Per obtenir aquesta comparativa es va sobrevolar la costa amb un avió equipat amb càmeres fotogramètriques.

Posteriorment, es van processar les imatges captades per mostrar-les de forma contínua i georeferenciada en un visor.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies