28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós no avala una doble línia de futbol formatiu al municipi

El consistori no veu factible aquesta possibilitat, i així ho va explicitar en el Ple municipal celebrat ahir.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El consistori no veu factible aquesta possibilitat, i així ho va explicitar en el Ple municipal celebrat ahir.

La junta del Degà havia publicat un comunicat en què explicava que s’ha trencat l’acord amb el Global, i que la temporada que ve tindrà la seva pròpia base de futbolistes.

El regidor d’Esports, Josep Coll, del PSC, va intervenir en el Ple arran de les declaracions de David Cano, regidor de Som-hi per Palamós i Sant Joan, el qual lamentava la ruptura, i contestant també a l’anunci del Palamós Club de Futbol el dia abans.

El regidor d’Esports, que no perd encara l’esperança d’arribar a un consens, va deixar clar el posicionament municipal.

Cal recordar que el Palamós Club de Futbol i el Global van signar un acord de col·laboració pel futbol formatiu l’any 2022.

El pacte havia de ser per a tres temporades i, quan encara no ha acabat la segona, les discrepàncies que mantenen les dues parts han acabat provocant aquesta discòrdia.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies