Les obres a la carretera de Monells a Madremanya acabaran a la tardor

Els treballs a més de l’ampliació també incorporaran una via verda lateral, per a ciclistes i vianants

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El febrer passat van arrencar les obres d’ampliació de la carretera GIV-6701 que va de Monells a Madremanya. Si bé el termini d’execució dels treballs preveia que el projecte seria de cinc mesos, les obres van quedar aturades durant l’estat d’alarma per la Covid-19. Així, la previsió és que les actuacions puguin finalitzar-se entre el setembre i l’octubre vinent.

Executades i finançades íntegrament per la Diputació de Girona, prèviament a les actuacions també es va redactar un projecte de condicionament per tal que els treballs, a més de l’ampliació també incorporin una via verda lateral, per a ciclistes i vianants.

La via verda se situarà al costat nord de la carretera, amb una amplada de 2,5 metres i acabada amb paviment de sauló o similar. L’Ajuntament de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura va signar un conveni amb la Diputació de Girona per fer constar que aquest assumia el finançament íntegre de les partides corresponents a la via verda lateral.

- Publicitat -
- Publicitat -

Joan Dausà arrenca la gira “Immotals” a Girona amb entrades exhaurides

Joan Dausà dona el tret de sortida a la gira “Immotals” aquest dissabte al Festival Strenes de Girona, amb un concert al Pavelló de Fontajau que ja ha exhaurit totes les entrades. Després de dos anys sense oferir concerts de gran format, l’artista torna als escenaris amb una nova gira on presentarà el seu últim

Altres notícies