28.6 C
Pals
Diumenge, 22 juny 2025
- Publicitat -

Les palmeres del Port d’Aro, afectades pel morrut roig

Es tracta d’una de els plagues més comuns del territori, que afecta les fulles de la part superior i/o laterals, a més de provocar que es marceixi la corona

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les palmeres ubicades al passeig del Port d’Aro s’han vist afectades per la plaga del morrut roig de les palmeres, també conegut com a becut vermell. Es tracta d’una de els plagues més comuns del territori, que afecta les fulles de la part superior i/o laterals, a més de provocar que es marceixi la corona.

Els operaris i personal de marineria del Club Nàutic Port d’Aro ja ha procedit a la retirada de les fulles que han caigut i s’està treballant per erradicar la plaga que ha afectat bona part de les palmeres que conformen el passeig, com han explicat en un comunicat des del Club Nàutic.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una nit històrica a l’ÍTACA: Oques Grasses omplen l’Estartit amb un concert davant 12.000 persones

El Festival ÍTACA va viure aquest dissabte una de les nits més memorables de la seva trajectòria. La platja Gran de l’Estartit es va convertir en un autèntic clam col·lectiu amb la presència de 12.000 persones, en la vetllada més multitudinària que ha acollit mai el certamen. L’aforament, ampliat davant l’enorme expectació generada per la

Altres notícies