19.3 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

L’MTV acull l’estrena mundial del nou videoclip de Madonna

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
L’MTV acull l’estrena mundial del nou videoclip de Madonna

Aquest vespre s’ha produït l’estrena mundial del videoclip de ‘Medellín’, la nova cançó de Madonna que presentava fa uns dies amb la col·laboració de Maluma.

L’estrena s’ha generat en un context excepcional, i és que la cadena MTV l’ha retransmès en directe per a més de 180 països durant un programa especial des dels seus estudis de Candem, a Londres: ‘MTV presents: Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere‘.

En aquest, Madonna, a més de resoldre la incògnita sobre el seu nou videoclip, ha pogut parlar sobre quines han estat les influències del seu nou disc i les forces creatives que l’han acompanyat durant el procés de creació de Madame X’, que serà el seu 14è àlbum d’estudi.

El programa ha comptat també amb la participació del DJ britànic Trevor Nelson i el mateix Maluma, que s’ha unit a la retransmissió en directe des de Miami.

L’MTV ha organitzat amb motiu de la presentació actes a Nova York, Milà i Sao Paulo.

Haurem d’esperar fins al 14 de juny per a escoltar finalment Madame X’. Fins aleshores, no us perdeu el nou videoclip de Madonna i Maluma, ‘Medellín’.

L’entrada L’MTV acull l’estrena mundial del nou videoclip de Madonna ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies