20.2 C
Pals
Divendres, 7 maig 2021
- Publicitat -

L’oferta turística de la Costa Brava i Pirineu de Girona participa a la Fira Internacional de Turisme de Madrid

Les propostes i experiències turístiques d’activitats culturals, gastronòmiques i de benestar de la Costa Brava i el Pirineu de Girona són les principals demandes i reclams per als visitants professionals i el públic final que es reuneixen a FITUR 2019

El més llegit

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Avui dia 23 de gener s’ha donat el tret de sortida a la Fira Internacional de Turisme 2019 (FITUR) que se celebra a Madrid. En aquesta hi serà present l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona des de l’espai promocional de Catalunya.

Diversos municipis com Lloret de Mar, Blanes, Roses i Figueres, i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona estaran fent difusió de l’oferta turística global de la zona, així com les novetats en productes i serveis turístics per a la temporada 2019.

Una de les novetats de la Fira d’enguany és que la Costa Brava i el Pirineu de Girona és una destinació compromesa amb l’oferta de salut i benestar. Motiu pel qual es troben ubicats en un nou espai anonomenat Mindful Travel FITUR. Amb aquest els organitzadors de la mostra de turisme volen innovar en l’àmbit del benestar. Durant els els dies 26 i 27 de gener, en aquest espai específic es concentraran les tendències nacionals i internacionals que aglutinen el turisme conscient i transformador: una nova forma de fer turisme que millora tant la vida del turista com la vida de la destinació i de la població.

A Mindful Travel FITUR es disposarà d’una àrea d’exposició i atenció al visitant dedicada al conjunt de l’oferta de salut i benestar de la demarcació de Girona, on també hi haurà tres empreses gironines del sector: MindfulKit,  Aqva Gerunda i Tegust.

“Actualment el Club de Salut i Benestar, impulsat el 2005 amb el nom de Club de Salut i Bellesa, compta amb una trentena d’empreses associades, entre les quals hi ha spas, centres de benestar, balnearis i allotjaments, així com també una notable oferta d’empreses que proposen activitats de meditació, ioga i cuina saludable”, afirmen des del Patronat de Turisme de la demarcació de Girona. La Salut i el Benestar són un dels principals reclams dels turistes quan escullen una destinació per visitar, i des del patronat s’ha sapigut promocionar-ho.

Pel que fa als primers dies de fira, aquesta s’adreça a un perfil més empresarial del sector i, per això, els representants gironins es reuniran amb una quarantena de professionals, representants de companyies de transport aeri i empreses operadores de viatges (Jet2, TUI, Thomas Cook), portals de viatges (TripAdvisor, Atrápalo, eDreams, Easyvoyage, GetYourGuide i minube) i empreses organitzadores d’esdeveniments i mitjans de comunicació, amb la voluntat d’establir-hi relació i estudiar propostes de col·laboració i projectes a desenvolupar. Jaume Dulsat, vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, assisteix a la fira de turisme ja que es tracta d’una molt bona oportunitat per ofertar els serveis de la demarcació de Girona arreu de l’Estat, però també del món.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Color i vida

La pluja d’aquests darrers dies d’abril ha provocat un colossal esclat de colors al paisatge empordanès. El verd de...
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -