17.6 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

El Palamós fa un cop sobre la taula

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El Palamós fa un cop sobre la taula
Loading
/

El Palamós CF va guanyar el primer partit d’aquest 2017 després de superar al Cerdanyola per 4 gols a 3. El Degà va patir d’allò més però els tres punts es quedaven a casa.

Les ganes d’obrir la llauna eren presents en els jugadors del Palamós, que van sortir a la gespa molt concentrats. Bonaventura i Agi van estar a punt de fer el primer a l’inici del partit. Tot i això en el minut 19, després d’una rapida jugada del Cerdanyola, Sergio Garcia feia penal al davanter Collado. Jota va materialitzar la pena màxima posant el 0 a 1 al marcador, tot i que el porter Manzano va estar a punt de desviar el xut. El Palamós va poder posar l’empat a un a nou minuts del final del primer temps. Sergio García es treia l’espina clavada i donava ales al seu equip.

En la segona part el Palamós va ser l’amo i senyor del joc. Bonaventura, s’estrenava amb la samarreta del Degà amb dos gols per ampliar el marcador. Tot i això al cap de dos minuts, Mario retallava distancies i posteriorment Duran, al minut 79, marcava de cap per posar l’empat. El partit estava autènticament boig, i quan semblava que el Palamós es quedaria amb el premi de consolació, Àlex Cano, un dels nous fixatges, posava el definitiu 4 a 3 de falta directa.

31 punts suma ja el Palamós, i manté la sisena posició després de 22 jornades al campionat de 3a Divisió.

FITXA TÈCNICA
Palamós CF: Manzano, Sergio García, Barrera, Cornellà, Agi, Bonaventura (Àlex Cano), Moha, Jaume Duran, Iván García (Serramitja), Gerard (Marc Medina) i Subi.

Cerdanyola FC: Del Rio, Torres (Carlos), Duran, Aitor (Òscar), Álex (Pitu), Juli, Daisuke, Pitu, Mario, Jota i Collado.

Targetes grogues: Ivan García del Palamós / Víctor Duran (2) i Mario del Cerdanyola.

Targetes vermelles: Víctor Duran del Cerdanyola.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies