18.7 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Canvi inesperat de lloc de joc: El Cornellà jugarà els partits locals a la Ciutat Esportiva Dani Jarque

L'Unió Esportiva Cornellà sorprèn amb una decisió inesperada: canviarà la ubicació dels seus partits com a local, traslladant-se a la Ciutat Esportiva Dani Jarque del RCD Espanyol en lloc de Palamós.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Unió Esportiva Cornellà ha pres una decisió sorprenent pel que fa als seus propers partits com a local. En lloc de disputar-los a Palamós, com havien acordat amb l’Ajuntament, el club ha anunciat que jugarà els pròxims tres partits a la ciutat esportiva Dani Jarque, propietat del RCD Espanyol. Aquest moviment respon a la necessitat de satisfer els requisits de la Primera Federació, que inclouen l’ús de gespa natural com a terreny de joc, una característica que no oferia el seu camp anterior. Per garantir la presència de nous abonats i aficionats, així com condicions de llum òptimes per a les retransmissions televisives, el Cornellà ha optat per jugar a Sant Adrià del Besós en les properes jornades 10, 12 i 15, enfrontant-se a Terol, Real Unión i Rayo Majadahonda, respectivament. Cal destacar que el partit contra el Barça Atlètic es mantindrà a Palamós, que compleix amb els requisits de la Federació Espanyola. Després d’aquests tres partits, el Cornellà tornarà a la seva ubicació habitual a Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies