22.4 C
Pals
Dimecres, 20 agost 2025
- Publicitat -

Setanta productes gironins lluiran el segell ‘Girona Excel·lent’

Durant els mesos de maig i juny passats els jurats van fer dotze tastos a cegues, de 292 mostres presentades

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Diputació de Girona ha fet pública la llista dels productes distingits de la tercera edició del segell de qualitat agroalimentària ‘Girona Excel·lent per al període 2018-2019, que inclou setanta productes de quaranta-sis empreses diferents.

Durant els mesos de maig i juny passats els jurats van fer dotze tastos a cegues, de 292 mostres presentades. Un per a cada família de productes que estableix el segell Girona Excel·lent: aigües minerals, anxoves, arrossos, begudes locals, cafès, conserves, embotits, foie-gras, galetes, làctics, oli d’oliva, vins i vins dolços.

​Aquest segell distingeix la qualitat agroalimentària gironina. La condició per aspirar a aquest reconeixement és acreditar que les empreses estiguin establertes de forma permanent a la demarcació i que tot el procés d’elaboració es faci a les comarques gironines.

El lliurament dels segells Girona Excel·lent es farà el pròxim 17 de juliol en un acte al castell de Sant Gregori, que comptarà amb la presència de Joan Roca i d’alguns dels tastadors d’enguany.

- Publicitat -
- Publicitat -

Michael Bublé tanca la 25a edició del Cap Roig Festival amb un concert magistral

Michael Bublé tanca l'edició del vint-i-cinquè aniversari de Cap Roig amb un concert magistral, on s'ha acompanyant d'una banda plena de música talentosos que han conquerit al públic assistent amb un concert curt però intens.

Altres notícies