Shawn Mendes prepara nou disc per aquest 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El 2019 va ser un gran any per Shawn Mendes, ja sigui per èxits com ‘Señorita’ o per la gran quantitat de persones que van assistir als seus concerts. I sembla que aquest 2020 no es vol quedar enrere i ja ha explicat a les xarxes socials que es troba treballant en un nou disc.

A través d’un vídeo deia que trobava molt a faltar als seus seguidors i que el motiu de que es trobés més desaparegut era precisament la preparació d’aquest nou disc.

El darrer treball del canadenc va arribar a finals del 2018, però des de llavors també l’hem pogut gaudir en el remix de ‘Lover’ de Taylor Swift.

L’entrada Shawn Mendes prepara nou disc per aquest 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -

Altres notícies