16.5 C
Pals
Diumenge, 4 maig 2025
- Publicitat -

Temps de refredats: Sol, fresca al matí i ambient molt suau al migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’ambient majoritàriament assolellat s’acabarà imposant al llarg del dia amb temperatures mínimes de 10ºC en punts de l’interior del Baix Empordà, i màximes molt suaus al voltant dels 24ºC.

 Cap al final del dia el cel s’anirà tapant i és que a partir de la propera matinada, i bona part de la jornada de demà, la inestabilitat guanyarà protagonisme.

Fins i tot en moments de demà a primera hora, i durant la tarda de dijous, es podran escapar alguns ruixats o plugims en general de caràcter feble.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Bisbal Bàsquet guanya contra el CB Clavijo de Logronyo, però no evita el descens a Tercera FEB

Tot i imposar-se en el partit de tornada per 63-58 davant el CB Clavijo de Logronyo, el Bisbal Bàsquet...

Altres notícies