Temps estival sense canvis: domini del sol i calor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana comença amb un temps que continuarà essent majoritàriament assolellat i amb calor normal per l’època canicular en la que ens trobem. Temperatura màxima que pot superar els 32ºC a l’interior del Baix Empordà i una mínima a la que li costarà baixar dels 19ºC a la façana litoral. Matí amb bon estat de la mar (marejol) i a la tarda lleugera maror.

Els propers dies es manté el temps plenament estival i durant les tardes el garbí bufarà amb força entre feble i moderada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós estrena 34 habitatges assequibles de lloguer impulsats per Sostre Cívic sobre sòl municipal

Palamós ha incorporat una nova promoció de 34 habitatges amb protecció oficial de lloguer a l’avinguda de Catalunya. El projecte neix de la col·laboració entre l’Ajuntament i la cooperativa Sostre Cívic. L’actuació ha mobilitzat més de cinc milions d’euros i aposta per l’habitatge assequible, la sostenibilitat i la vida comunitària.

Altres notícies