The Strokes anuncien nou disc i estrenen cançó en directe

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Strokes van aprofitar el darrer concert del 2019 que va tenir lloc a Nova York per confirmar que el 2020 publicarien un nou disc, el successor de “Comeback Machine” editat el 2013.

Julian Casablancas va animar la nit a l’audiència present explicant que el disc sortiria aviat i que els 2010 ja quedaven enrere, que el grup ja s’ha descongelat i que estan de tornada.

Precisament durant els bisos la banda va aprofitar per estrenar una nova cançó ‘Ode to the Mets‘, que podria formar part d’aquest nou disc. També van interpretar una peá al costat d’un dels teloners del concert, Mac DeMarco.

Per cert que també sona amb força una actuació del grup al Mad Cool de Madrid. Ara que han anunciat disc, el concert és més probable.

L’entrada The Strokes anuncien nou disc i estrenen cançó en directe ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Canet Rock 2026 esgota les 25.000 entrades quatre mesos abans del festival

El Canet Rock torna a demostrar la força del festival i la fidelitat del seu públic. A quatre mesos de la seva celebració, l’organització ja ha anunciat que s’han exhaurit les 25.000 entrades disponibles per a l’edició de 2026, confirmant l’enorme expectació que genera cada any la cita musical. El pròxim 4 de juliol, el

Altres notícies