25.6 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

Torna l’ambient d’hivern

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir començàvem la setmana amb poc sol, amb ruixats i tronades importants a tota la nostra zona nord-oriental catalana, amb cels canviants i grans nuvolades i amb fort vent de garbí que va bufar amb ràfegues importants.

Avui la noticia serà que tot i estar encara amb situació de nuvolades, el sol podrà ser una mica més present. Però serà un sol poc eficient, que no escalfarà l’ambient. Avui dimarts possiblement tinguem el dia més fred de la setmana, amb un ambient hivernal que fa dies que no havíem notat. Estem parlant de fred amb un termòmetre es mourà proper als zero graus, al matí, ens zones arrecerades del vent. I al migdia ens prou feines arribi als 13-14 graus.

Això amb possibilitat d’una tarda amb més nuvolades que podran inestabilitzar l’ambient i deixar algun ruixat inconnex al nostre territori empordanès.

Informació elaborada per Marc Vilà.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palafrugell presenta la Festa Major amb una oferta cultural per a totes les edats

Aquest cap de setmana arrenca la Festa Major de Palafrugell, que s’allargarà fins al 21 de juliol. El programa...

Altres notícies