TxLB exigeix transparència sobre el cas de la zona blava de la Bisbal

Xavier Dilmé denuncia que les recaptacions continuen sense quadrar i acusa el govern municipal de tornar a amagar informació mentre Carme Vall responsable de l'àrea de Hisenda assegura que el tema s'està estudiant per part de l'empresa subministradora de les màquines.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
TxLB exigeix transparència sobre el cas de la zona blava de la Bisbal
Loading
/

Un cop més, Xavier Dilmé va denunciar durant el Ple municipal de dimarts que l’equip de govern municipal de ERC-CUP i Iniciativa torna a amagar informació a l’oposició sobre les irregularitats en la recaptació de la zona blava de la ciutat. El regidor de la desapareguda  CiU, que ara milita en Tots X La Bisbal – CiU afirma que el desajust es superior als 4.000€. Afirma que tot plegat els hi sembla molt estrany i demana transparència a l’equip de govern.

Aquestes eren les paraules de Dilmé per Ràdio Capital

 

Per la seva banda la regidora Carme Vall, responsable política de l’àrea d’hisenda de l’ajuntament va declarar a aquest mateix mitjà que «En aquests moments l’empresa fabricant de màquines està estudiant les disfuncions que s’han detectat i que potser cal aclarir que no són les mateixes que s’havien produït amb anterioritat». La regidora d’ERC va assegurar també que «Quan tinguem la resposta de quin és l’origen o la causa que provoca aquestes disfuncions n’informarem puntualment»

Val a dir que el tema de les irregularitats a la zona blava de la Bisbal va sortir a la llum durant el Ple del mes de febrer i ahir mateix va saltar a l’actualitat un altre cas relacionat amb l’àrea d’hisenda de l’Ajuntament, en aquest cas relatiu a la denúncia de l’ajuntament contra un treballador de recaptació.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

U2 dedica una cançó a Rosalía al seu nou disc, tot i que finalment ella no hi participa

Durant els darrers dies, el títol de ‘The Mirror Maker (Rosalía)’, una de les cançons del nou disc de U2, havia generat especulacions sobre una possible col·laboració amb Rosalía. Ara Bono ha aclarit el misteri: la cantant catalana no posa veu a la cançó, sinó que n’és la inspiració i la protagonista del tema. En
- Publicitat -

Altres notícies