4 C
Pals
Dilluns, 5 gener 2026
- Publicitat -

Una nena cau d’un quart pis a Sant Feliu de Guíxols

Una nena d'edat desconeguda ha caigut d'un quart pis al Carrer Comerç de Sant Feliu i ha estat evacuada fins a l'Hospital Trueta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una nena d’edat desconeguda ha caigut aquesta tarda d’un quart pis al carrer Comerç de Sant Feliu de Guíxols. Segons ha pogut confirmar Ràdio Capital, al lloc dels fets s’hi han desplaçat els Mossos d’Esquadra, Policia Local, Bombers i un equip d’emergències mèdiques.

L’edifici està al carrer Comerç a pocs metres del Club Nàutic del Municipi. Els fets han succeït aquesta tarda, i els cossos de seguretat han rebut l’avís a les 18:53h. Fins allà si han desplaçat tres dotacions dels bombers, entre altres vehicles dels cossos.

La menor, que ha caigut en un pati interior, ha estat rescatada i evacuada a l’Hospital Trueta de Girona amb ambulància. Ara per ara se’n desconeixen els motius, però creuen que no ha estat intencionat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els mecànics gironins alerten de la falta de relleu generacional tot i l’increment de feina que tenen als tallers

El sector diu que l'electrificació del parc obliga a buscar perfils més tècnics, però molts acaben marxant.

Altres notícies