12 C
Pals
Diumenge, 19 octubre 2025
- Publicitat -

Èxit de públic i participants al Vermut amb Vers de la Bisbal d’Empordà

Durant l'acte setze rapsodes, entre els quals hi havia alumnes i exalumnes dels cursos de català, participants al VxL i aficionats a la poesia, van recitar poemes en diferents llengües

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Poesia, a la Bisbal d’Empordà es va fer una lectura de poemes en diferents llengües a càrrec de l’alumnat dels cursos de català, participants al VxL i aficionats a la poesia, amb acompanyament musical de l’Escola de Música Conrad Saló. Va ser a les 12 h del migdia a la Biblioteca Lluïsa Duran de la Bisbal d’Empordà i l’activitat va acollir amb bona afluència de públic, que va gaudir de l’espectacle tot prenent un vermut.

Durant l’acte setze rapsodes, entre els quals hi havia alumnes i exalumnes dels cursos de català, participants al VxL i aficionats a la poesia, van recitar poemes en diferents llengües. Les lectures es van anar intercalant amb peces musicals interpretades per l’Orquestrina, formada per alguns alumnes de l’Escola de Música Conrad Saló.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:19:41

Radiografia bàsica del país al festival Fonament

Durant una jornada celebrada al Castell de Calonge, experts en urbanisme i arquitectura han debatut sobre els casos concrets de Calonge i Sant Antoni, Begur i Lleida, posant en evidència tant les similituds com les diferències en la gestió d’aquest tipus de territori a Catalunya. Per això, ens han visitat Xavier Guerra, excap de l’Àrea d’Urbanisme i Obres de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i actual director d’obres i serveis de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat; Sandra Núñez-Malavé, arquitecta i representant del Colectivo CCRS que ha parlat del cas de Begur; i l'arquitecte urbanista Josep Maria Llop que ha parlat del cas de la Ciutat Jardí a Lleida.

Altres notícies