Ambient pràcticament primaveral fins divendres

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimecres de canvi en la situació meteorològica, ja que avui s’acabarà imposant la dorsal anticiclònica i ens portarà un temps més primaveral els dies vinents, ben bé fins divendres.

De moment però el dia ha començat amb encara restes de nuvolositat, matí amb cel variable, fins i tot alguna gota aïllada s’ha deixat escapar, però la tendència és a una clara obertura de clarianes i també a una pujada notable de la temperatura. Aquest matí encara relativament fred, entre 2-5 ºC de mínima però la màxima ja superarà avui els 16-17ºC.

Demà temps majoritàriament assolellat, amb alguns intervals de núvols prims poc importants, i temperatura tant la mínima com la màxima pugen: mínimes de més de 8ºC i màximes que podran superar els 18ºC. Aquesta estabilitat meteorològica no duraria masses dies, ja que pel cap de setmana el pas d’un front tornaria a fer recular el termòmetre i augmentar la nuvolositat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Santa Cristina d’Aro es declara municipi lliure de matrimonis forçats

La iniciativa, impulsada per Valentes i Acompanyades, ha rebut el suport de tots els grups municipals. El municipi s’adhereix així a una campanya que ja suma una trentena de poblacions i defensa el dret de les dones a decidir lliurement.

Altres notícies